perjantai 21. toukokuuta 2010

Masentava kevät ja kurjuuden tyyssija

Jukra.

Riina oli täällä viikon. Koko aika oli kylymä ja sato. Suomessa oli helle. Sitten se Riina lähti ja tänne tuli heti +20. Kohtalon ivaa tai jotakin.
Me käytiin Kölnin eläintarhassa ja nähtiin norsuja ja kirahveja ja oli mukavaa. Otin myös kuvan seepran perseestä. Se ei suostunu kahtomaan kameraan.

Oon ollu jo monta viikkoa melkeen kipeänä. Ensin oli kurkku kipeä ja flunssa ja sitten Riina kävi täällä köhimässä kun sillä oli Manchesterilainen köhä ja nyt mulla on taas nuppi kipeä ja järetön väsy koko ajan. Ostin jo vitamiinejakin muttei ainakaan vielä oo auttanu.

Ja oon ihan kyllästyny ihmisiin. Ulkomaalaiskämppikset mulkoilee eikä moikkaile. Uusiin vaihtareihin on vaikea tutustua. Ja se on varmaan aika pitkälti myös sen takia että oon aina kipeänä enkä jaksa lähteä pippaloihin. Tänäänkin meinas pää valahtaa lattialle kun meinasin alkaa laittamaan naamaa. Josko tulis kohta kesä ja homma helpottus.

Koulussa on silti ihan mukavaa. Kurssit on jees.

Saanko mä äiti tulla jo kotiin?

1 kommentti: